lunes, 4 de febrero de 2008

Rebeka Dremelj será la representante de Eslovenia


Rebeka Dremelj ha sido la ganadora del EMA 2008 con el tema "Vrag naj vzame" por una corta diferencia de puntos respecto al grupo Skupina Langa. Eran 10 participantes en la final de la preselección eslovena y todo ha quedado así:

1. Rebeka Dremelj - "Vrag naj vzame" - 56.823 votos
2. Skupina Langa - "Za Svobodo divjeka srca" - 56.428 votos
3. Brigita Suler - "Samara" - 9.746 votos
4. 4 Play - "DJ" - 9.134 votos
5. Eva Cerne - "Dovolj" - 8.044 votos
6. Turbo Angels - "Zabava" - 7.914 votos
7. Johnny Bravo - "Butn... Butn!!!" - 6.192 votos
8. Tiana - "Povej!" - 4.945 votos
9. Manca Spik - "Se vedno nekaj cutim" - 3.832 votos
10. Cole in Predsednik - "Dober planet" - 3.189 votos


Rebeka Dremelj nació el 25 de julio de 1980 en la localidad de Brežice. En 2001 obtuvo el reinado de Miss Eslovenia y a partir de ahí comenzó su carrera musical, presentándose en tres ocasiones al EMA. En el último intento ha logrado la representación de su país por un escaso margen de votos. Ha publicado varios álbums y destacan éxitos como "Slovenski Superboy", "Ribica", "To je prava noč" o "Prvi Korak".




Sama na tleh, zadnja solza zate v očeh
Brišem sledi ki jih pustil je poraz
Ti brez besed, v trenutku si zrušil moj svet
Zdaj zbiram vse sence ljubezni da vržem ti jih v obraz

Vrag naj vzame vse kar je med nama
Tvoje slike mečem zdaj na tla
Vrag naj vzame zdaj naprej grem sama
Trgam vse spomine da se čimprej konča

Ne dovolim da še kdaj me pogledaš v oči
Zdaj več v meni ničesar zate ni
Tujec si mi, ki na ulici ga ne spoznam
Ko vidim te grem mimo tebe, glavo obrnem v drugo stran

Vrag naj vzame vse kar je med nama
Tvoje slike mečem zdaj na tla
Vrag naj vzame zdaj naprej grem sama
Trgam vse spomine da se čimprej konča

Vrag naj vzame vse kar je med nama
Zate solze vem da so zaman
Zdaj med nama je samo še drama
Ki ne bo vrnila ukradenih mi sanj
(Ukradenih mi sanj) Sanj

Zlomil si me priznam
A grem naprej
Sama v vsak nov dan
Močnejša sem kot prej

Vrag naj vzame vse kar je med nama
Tvoje slike mečem zdaj na tla
Vrag naj vzame zdaj naprej grem sama
Trgam vse spomine da se čimprej konča

Vrag naj vzame vse kar je med nama
Zate solze vem da so zaman
Zdaj med nama je samo še drama
Ki ne bo vrnila ukradenih mi sanj


El tema de Eslovenia me ha desilusiado si bien era de las mejores opciones que se presentaban a la preselección. Nada tiene que ver con la expectación que se creó el año pasado con el tema de Alenka Gotar. Este año es un tema más sencillo y sin grandes pretensiones. Difícil estará el paso a la final.

No hay comentarios: